8.24.2011

rants.

You are so ill-tempered and when you do that temper tantrums, I ALWAYS TRY TO UNDERSTAND. We all have limits okay. Just to be fair, what I fucking want from you is a question why I don't talk to you. All I want is for you to understand why I got so pissed with you. But you don't seem to read the silence happening between us. You are so insensitive. I swear I could just start telling you how rude you are. asdfvk,jl.k,jhgreffner. Lamia mag yawyaw uy. Seryoso lang kung saputon ka, ayaw pandamay kay tanan ta saputon. Respeto lang para respetuhon sad ka. Ayaw ng abi nimo tanan musabot sa imong batasan. This doesnt make me a lot better than you are because I know my attitude, maldita ko pero mamili ko ug panahon sa tanan. Bipolar man sad ko ba pero ginatanaw nako kung kanusa ko maging aktor. Sabtanay ta dili kanang ikaw lang pirmi sabton kay UNFAIR KAAYO KA. Sige lang. Dili man ko maninuod. Karon lang ni yawyaw lang sa ko para gawas tanan kasamok. Ugma wala na. Party party! <3
xo, readysetdrool.

No comments:

Post a Comment

THOUGHTS HERE. :)